Το δέντρο που έδινε
Το "Δέντρο που Έδινε" του Σελ Σιλβερστάιν εκδόθηκε το 1964 και πρόκειται για ένα από τα πλέον αριστουργηματικά κείμενα, καθώς σε ελάχιστες προτάσεις δίνεται μια υπέροχη ιστορία. Είναι ένα παραμύθι για την προσφορά, τη γενναιοδωρία, την πλεονεξία και την ανικανοποίηση. Μια ιστορία που δείχνει τη χαρά του να δίνεις, αλλά ταυτόχρονα προβάλει τη γενναία παραδοχή πως το να δίνεις ενέχει πόνο, μοναξιά και ρίσκο. Γιατί το δόσιμο μπορεί να μη βρει ποτέ ανταπόδοση. Το αληθινό δόσιμο δεν αποβλέπει στην ανταμοιβή.